سوالات متداول | مارکت تولز

1. آیا محصولات فروشگاه شما اصل است؟

بله ، کلیه محصولات فروشگاه مارکت تولز از اصلی تولید کننده تهیه شده و اصل می باشد. مارکت تولز ارائه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب را به مشتریان ، ماموریت اصلی خود میداند .

 

2. آیا محصولات در زمان ارسال به شهرستان صدمه نمی بیند؟

خیر، در ارسال کالا به نقاط مختلف ایران در بسته بندی های مناسب و ضد ضربه تعبیه شده تا از هرگونه آسیب احتمالی در امان باشد .

 

3. آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

 بله، در تمامی مراحل خرید قبل از ارسال کالا و وجه پرداختی امکان انصراف از خرید وجود داشته و این امر با اطلاع به مسئولین فروش امکان پذیر می باشد .

 

4. اگر محصول ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام متفاوت باشد ، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( از طریق صفحه تماس با ما )

 

5. اگر محصول خریداری شده ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( از طریق صفحه تماس با ما )

 

6. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش محصول ، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است .

 

7. پس از ثبت سفارش زمان تحویل چند روز است ؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس پارمترهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

 

8. آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد ؟

بله ،  تنها در ساعات کاری این امر امکانپذیر میباشد .

 

9. آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر است ؟

بله ،  تنها در ساعات کاری این امر امکانپذیر میباشد .

 

10. آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟

خیر ، تنها در ساعت اداری ( 9 الی 18 ) امکان ثبت سفارش ( تلفنی و یا اینترنتی ) وجود دارد .

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید